شاركت نائب الوزير لشئون السياحة، كمتحدث في جلسات المؤتمر الدولي للسياحة الصحية، حيث أشارت في كلمتها للتعاون

شاركت نائب الوزير لشئون السياحة، كمتحدث في جلسات المؤتمر الدولي للسياحة الصحية، حيث أشارت في كلمتها للتعاون 92349
 
شاركت نائب الوزير لشئون السياحة، كمتحدث في جلسات المؤتمر الدولي للسياحة الصحية، حيث أشارت في كلمتها للتعاون الوثيق بين الوزارة وكافة الجهات المعنية المشاركة، وتحدثت عن ماهية السياحة الصحية بشقيها العلاجي والاستشفائي.

كما تم عقد جلسة نقاشية للتعرف على التجارب الدولية الرائدة وسبل الاستفادة منها للنهوض بمنتج السياحة الاستشفائية في مصر، بالإضافة إلى إبراز المبادرات والمشروعات الهامة والمنتجات الصحية الطبيعية اليدوية المصرية التي قام بها عدد من رواد الأعمال المصريين في هذا المجال.

The Vice-Minister for Tourism Affairs participated as a speaker in the sessions of the International Conference on Health Tourism, where she referred in her speech to the close cooperation between the Ministry and all participating stakeholders, and the nature of health tourism.

A discussion session was also held to learn about leading international experiences and ways to advance the medical tourism product in Egypt, in addition to highlighting important initiatives and projects and Egyptian handmade natural health products carried out by a number of Egyptian entrepreneurs in this field.

HealthTourism Travel Tourism Egypt MoTA