أود أن اتوجه بالتهنئة لكم اخي د سلطان الجابر والقيادة فى دولة الإمارات على ما تم تحقيقه من نجاح تاريخي في

أود أن اتوجه بالتهنئة لكم اخي د سلطان الجابر والقيادة فى دولة الإمارات على ما تم تحقيقه من نجاح تاريخي في 63103
 
أود أن اتوجه بالتهنئة لكم اخي د سلطان الجابر والقيادة فى دولة الإمارات على ما تم تحقيقه من نجاح تاريخي في مؤتمرنا هذا في دبي، و ما شهدناه خلال المؤتمر من دعم وجهد منكم ومن فريقكم.

النتائج التاريخية التي توصلنا إليها في دبي تمثل خطوات إضافية في توجيه الجهد الدولي لتعزيز إجراءات مواجهة تحدي تغير المناخ

وأود ان اتوجه بالشكر والتقدير لكم. وكل فريق التفاوض الإماراتي على ما بذلوه من جهود خلال العام الجاري وخلال فترة المؤتمر.

I would like to congratulate you, my brother Dr. Sultan Al Jaber, and the leadership of the UAE on the historic success achieved in this conference that took place in Dubai, moreover, the support and effort we witnessed during the conference from your exellancy and your team.

The historical results that happened in Dubai represent additional steps in guiding the international effort to strengthen action to address the challenge of climate change

I would like to extend my thanks and appreciation to all of you. I also thank & appreciate the UAE negotiating team for their efforts during the current year and during the conference period.